Sevgili anneler bebeğime tv, tlf izletmemeye özen gösteriyorum. Çevremde bikaç olumsuz örnek olduğu için özellikle son zamanlarda tv odasına bile girmiyoruz akşama kadar onun odasında oyun oynuyoruz. Ama doğduğundan beri piş piş açıyorum uyurken şimdi asla piş piş sesi olmadan dalamıyo. Psikiyatri dijital ses olduğu için onuda yasaklamış bi yakınıma, buda beni düşündürüyo şimdi 🤔 Siz nasıl uyutuyosunuz?