Ben şu an pozitifim, 8. Günüm. Bende ilk hafif boğaz ağrısı olarak başladı. Öğretmen olduğum için zaten sık sık boğazlarım tahriş olur konuşmaktan vs, yine öyle oldu sandım. Aynı günün gecesi birden bire ateş, titreme ve halsizlik oldu anladım zaten normal grip olmadığı. Vücut ağrılarım başladı. Ertesi gün test verdim pozitif çıktım zaten. Burun akıntısı bende oldu ayrıca. Koronayken olmuyor diye bir şey yok yani. Test verin bence her ihtimale karşı