[silindi] kubusss Adının geçtiği her yerde çiçek açsın, kuş uçsun, bahar koksun. Yazdirmistim ama pek kısa değil:)
Ssumru kubusss [url=https://www.hizliresim.com/nmsz7it][img]https://i.hizliresim.com/nmsz7it.jpeg[/img][/url] bizimde bu şekildeydi 🌸
gezentianne [silindi] Ben de yaptırdım 21 ay önce ve ben de cok begendim. Ama 1 yaşa girecek çocuk için daha öznel bir kaç cümle yazılabilir demek istedim🤗
[silindi] gezentianne bilemedim 1 yasta yaptırmadım pandemi den yaptırdığımı paylaşmak istedim hoş 19 gün sonra 2 yas var onda da ne yazık ki yaptiramayacagim
Bsrakya Ssumru kaça yaptırmıştın doğum günü partisini canim eğer özel değilse bende yaptırmayı düşünüyorum nereye yaptırmıştın
Ssumru Bsrakya wolimte diye bir firmaya yaptırdım canm 800 TL tuttu ikramlıklar ve gerçek pasta hariç bu fiyat