20 aylık olmasına 4 gün var hala çiğnemeyi bilmiyor neler yaptıysam olmadı blender kullanmıyorum aylardır zaten büyük parça gelse öğürür , elimde ezerek verirsem de yutuyo direk, boğulma tehlikesi geçirdi kaç kez korkuyorum artık nasıl öğreticem çiğnemeyi bu çocuğa önünden yapıyorum belki taklit eder diye yok , artık kahvaltıda peynir zeytin domates salatalık yesin istiyorum başkalarının çocuklarında görüyorum valla hakkım geçiyo attık nerde hata ettim reflümüz vardı bebekken den 15 aylık olana kadar kustu hep 4 aydır yok çok şükür genelde reflüsü olan bebekler bilmiyor çiğnemeyi dedi bir arkadaşım bu doğru mu sizce