Hanımlar adet programına göre düzenli bir döngüm var . Gösterdiği tarihe göre ya bir gün önce olurdum ya da tam gününde . Şimdi neredeyse 1.5 gün gecikti 🤔 sizce hamilelik varmıdıe yok mudur . Test için bir hafta daha bekliycem çünkü .
Olursa çok sevinirim 1.5 yaşında oğlum var . Olmazsa hayırlı zamanda olur inşallah 🌸🥰