Derinsmommm geçen ay yaşadım oğlum 15aylıktı, sabah kalktığım da göğsümde öyle bir acı vardı ki dokunamıyordum yumru gibi. Bütün vücudum ağrıdan kırılıyordu başımı kaldıramadım. Sonra mideme vurdu afedersin geceye kadar su içsem çıkardım. Göğsüm de aynı şekilde devam ediyordu ve ateşim çıktı çok üşüdüm titredim. Gece artık dayanamayıp eşimin zoruyla acile gittik. Midem de mikrop çıktı üşütmüşsün dedi. Antibiyotikte veremedi emziriyorum diye. Serum taktılar çok iyi geldi. Göğsüm iki gün sürdü devamlı emzirmeye gayret ettim ve sıcak duş aldım geçti. Midem daha uzun sürdü tabii. Yani belki de üşüttün sende. Çok geçmiş olsun 🙏🏻