Merhaba anneler oğlum 4 buçuk aylık aksamdan beri ishaliz ve kanlı kaka oluyo akşam acile gittik biogia verdi fakat hala kanlı kaka devam ediyo kaka testimiz temiz çıktı büyük ihtimal alerjimiz var. Kanlı kaka devam etmesi normal mi abimizde de vardı süt ürünleri yumurta beyazı alerjimiz fakat bu derece kanama olmamıştı