İyi günler hanımlar 10 aylık kızım 2 gündür yüksek ateşi var 39.5 bile gördük doktorumuz 6.hastalık dedikleri viral bi hastalık olduğunu söyledi 4 saatte bir şurup ve fitil şeklinde ilerliyoruz duş aldırıyorum soğuk kompres yapmama pek müsade etmiyor çocuğunda başına gelen var mı ne zaman geçti neler yaptınız