Umutunannesi_65 Kızlar yarın bir ayımız doluyor. Bnm bebeğim kusunca burnundan geliyor çokta geliyor. Bu normal mi sizin de böyle oluyor mu?
Emelingoo Umutunannesi_65 emzirme esnasında bitirmeyi beklemeden gazını çıkar. 10 dk emzir meme değiştirirken gazını çıkar. Sonra yine 10 dk meme değiştir yine gazını al. Böyle böyle 40 dk falan emzir 4 kere gaz çıkarmış ol.
UzayliOzge Umutunannesi_65 Reflü olabilir bebeğini yatar pozisyonda değil de dik emzir ve mutlaka gazını çıkar
Minikelebekkk Umutunannesi_65 oluk oluk kusardi benimde bebegim 3 aylık olana dek ağzından burnundan gelirdi tikanirdi nasıl korkardım ama doktor normal demişti canım
Emelingoo Umutunannesi_65 yok endişe etme. Dediğimi yaparsan azalma görürsün. Bi de emzirir emzirmez yatar pozisyonda bekletme dik tut. Mide kapakçıkları henüz tam çalışmadığından reflü oluyorlar. İlerlemesini önlemiş olursun sık sık gaz çıkarıp dik tutarak. Hem karnı da tam doymuş olur.
Vuslat23 Burnundan ve fışkırarak gelıyorsa genelde reflüdüt , her bebek kysar ama fazla yedıgını oda dırek emdıgı sutu mamayı gaz cıkartırken hanı anlasılır anormallık olmadıgı , reflüde artık çoğu çocukta var ek gıdata dogru gecıyo sıksa kusma dr. Görün
Umutunannesi_65 Minikelebekkk Bende pazartesi götürecem cnm. Sen ne zmn Doktura götürdün cnm. Kaçıncı ayda götürdün.?