Rolria bizde 5,5 aylıkken başladık oturma alıştırmalarına dediğiniz gibi sürekli atıyodu kendini ama alışcak zamanla şuan 6 ay 26 günlük yeni daha dün doğru düzgün desteksiz oturmaya başladı ben arkasına emzirme yastığı koyuyodum o devrildikçe attıkça kendini düzeltiyodum sürekli öyle öyle alıştı