HaticeG Önerebileceğiniz güzel bir nemlendirici var mı ? Bebeğimin cildi çok kuru doktorumuz sürekli nemlendirici kullanmamı önerdi mustela bioderma kullanabilirsin dedi ama sizde de fikir almak istiyorum
Duyulurum HaticeG Bioderma atoderm baume kullandim ve hala kullanıyorum memnunum. Çok kuru olduğu dönemlerde günde 5-6 defa nemlendiriyordum
Bhr28 HaticeG mustela 😊 kızım 25 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz nemlendiricisini, şampuanını memnunuz
Musnil Valla ben mustelanın bebek yağını kullanıyorum doğumdan beri benim ki de 4 aylık her banyodan sonra hatta bazen kaka yapmakta zorlandığında masaj yapıyorum rahatlıyo
RuzgarGulsah Bizdede cilt kuruluğu çok fazlaydı doktor bana 3 marka önerdi mustela bio-derma ve la Roche-posay ben la Roche-posay almıştım çok memnun kaldım bide doktor bize yapma krem vermişti ikisini birden kullandım çok iyi geldi
HaticeG RuzgarGulsah bizim doktorumuzda bunları önerdi bende kararsız kaldım boyun altı ve bogumları çok kötü durumdaydı onlar İçin özel krem verdi geçene kadar onları kullanacağız sonra sürekli nemlendirici kullan dedim
RuzgarGulsah HaticeG Hepsi iyi markalar zaten doktorumuz bide bize bu nemlendiriciniz bitince aynısını almayın farklı olanı alın ki vücudu aynı ürüne alışmasın demişti
HaticeG theAna mustelanın pişik kreminden hiç memnun kalmadım o yüzden soğudum açıkcası bize iyi gelmedi o yüzden mustela olmasamı diye düşündüm ama memnun kalanda baya var