aytunceymenim Merhaba kızlar burnumda kıkırdak ve et birikintisi var bu sebeple persembe ameliyat olacağım kapalı ameliyat dedi doktor böyle bi sürec yaşayan var mı acaba ne kadar sürede düzeldi ne gibi zorluklar yaşadınız??
mom5445 aytunceymenim ben 3 kere ameliyat oldum burnumdan ilk bi kaç gün zorlanıyosun ama snra yavaş yavaş alışıyosun sürekli buzla masaj yap şişmesin
irva aytunceymenim Bende 3 kere oldum şimdi ki tamponlar eskisi gibi değil daha rahat valla.😁 2 gün tamponlu kalıyor genelde sonra rahat ediyorsun zaten.