Kızlar yardım edin doğduğundan beri mama+meme gidiyorduk ara ara mamayı kestirip sade memeyle devam ettik ama bu sefer doktorumuz 2 hafta kadar önce tamamen kesin mamayı bi daha başlamamamızı söyledi ama kesemiyorum özellikle de son 10 gündür falan basıyo cıglıgı emmek istemiyor bazen zorla 3-4 dk bazen 1 dk bile değil 1-2 saat deniyorum emmiyo cok acıktıgı icinde aglıyo mama veriyorum uykudayken emiyo ama açkende uykuya geciremiyorum biberonu unutturmanın yolunu arıyorum kızlar nasıl unutabilir kaşıkla veriyorum tükğrüyor ondada cok aglıyor yavaş içtiği için, memeye dönermi biberonu nasıl unutturabilirim .. bu arada 3 aylığız