Selam kızlar;
bebegım 6 aylık..3 aydır süt alerjisi için diyet yapıyorum .kanda alerji cıkmamıstı ama daha küçük oldugu için muhtemelen.ben diyete başlayınca vucudundaki kızarıklıklar mukuslu kaka kusma bogazda hırıltı ve hırcınlıgı azalmıstı bebegımın..bır haftayı gectı yumurtayı açtım dıyette cok şükür bişey olmadı ..ek gıdada ne yapıcam diye cok dişünüyodum
cok yıpratıcı bi süreç ..kök sebzelerle üç gün kuralıyla basladım..sımdıde tarhana verıyorum bişey cıkmadı ..
gerçekten geçici bi süreç olduguna inanmaya başladım.
yakında yogurduda denıcem ama cesaret edemıyorum 😀