Haydi var mısınız annelerim?😃
’T’am şuan da yanımda olsan
‘O’ eşsiz lezzetini bir tatsam
’M’ükkemel kokunu etrafa yaysan
’B’eni benden alsan
’İ’lkimsin sen tombik
’K’oşşam patatesine sarılsam
’D’erinden ketçabınla vurdun beni
’Ö’lmeden önce yesem en son seni
’N’e güzel dualar ediyorum ama demi
’E’yyy güzel tombik döner yerim seni
’R’ahatlik batti bu kadar şiir yazdırdın bana emi😃