Merhaba anneler, dün buraya gazla alakalo post actım kaynana mevzusu olmadıgı için bi Allahın kulu yazmadı sildim bende neyse. Bebegim 66 günlük 4 5 gündür asırı huysuz gazı var gibiydi. Bu zamanda gazın azalması lazım niye böyle hala var mı demiştim. Bugun doktora götürdüm bogazları kızarmıs viral enfeksiyon dedi. Serum fizyolojik ve anne sütü damlat burnuna dedi. Calpol verebilirsin dedi sabah aksam. Ateşi yok ama cok ağlıyor gün içinde gece de 40 dakika da bir uyanıyor. Sizce ne yapayım ? Calpol ne kadar veriliyor 5 ml mi? Bunun dısında ne yapabilirim cabuk atlatması için. Gözlerinin altı şişti etrafı kıpkırmızı azcık burnu tıkalı ve hapşırıyor bunun dısında aglama var harici birşeyi yok.