4 gündür gündüzleri hiç vermiyorum sabır taşı sürüyorum keçeli kalemlede boyadım siyah dursun diye emmiyor pis diyor ama geceleri cok ağlıyor sakinleştiremiyorum biberona alıştırmaya başladım ama uyannca tutmuyor bineron emzik illa emecek öyle uyuyor geceleri nasıl bıraktırabilirim kolay yolu yokmu yoksa böyle bi hafta ağlayacak snramı düzene girecek 😔