Asubel İlk doğduğundan beri var reflümüz gavıscon ve Motılıum kullanmıştık ama hiç bir fayda etmedi. Zaten içeriğide çok kötüymüş motılıumun bıraktık. Mama içiyorsa anti reflü mama var anne sütüne katılan bebelac thıckener var ilk başta fayda etti sonra etmedi. Az kustu çok kustu derken bir şekilde 4. Ayımız bitti sayılır. Şu an baya azaldı günde 20 kere kustuğunu biliyorum çık yıpratıcı bir süreç gerçekten. Allah sabır versin. Bir kalkacaksın geçecek demişti merak etme demişti burdan biri gerçekten çok azaldı. İnşallah bir kaç aya tamamen biter sabır işi gerçekten