benim kızım da 36 haftada 1900 gr olarak doğdu. 3 gün küvözde kaldı. 3.ayda göz dr una götürdüğümüzde kaaç gün küvözde kaldığını sordu. 3 gün dedim. rop muayenesi yapılacak mı diye sorduğumda gerek olmadığını küvözde uzun süre kalıp oksijen desteği alan bebeklere yapıldığını söyledi ve sadece ışıkla baktı