Mavisim Kizlar gebelik testi yaptim adetim gecikmisti ama korunuyoruz hem kondom hem geri cekilmeyle neyse ilk test yaptim negatifti yarim saat icindede negatifti sonra 2 saat sonra baktim bi cizgi daha olmus
Ayssss1 Mavisim test kutusunun üzerinde yazan sürenin dışında sonuç değiştiyse geçerli değildir isterseniz yarın sabah ilk idrarınızla deneyin
Kubra5657 Mavisim sonra buharlaşma oluyor bazen canım ilk 5 dakika içinde çıkam sayılıyor ama istersen saglık ocagında kan ver için rahat etsin
Toprakseyran Mavisim canım süre aşımı var o testlerin çok durduğu zaman 2. Çizgi çıkıyor gebelik olmasa bile onun kutusunu yada kullanma talimatını Bi okuyun derim 🙏
Mavisim Kubra5657 vercem birazdan asiri gerginim 3 cocugym var rabbim isteyenlere versin bu kdar korunmaya benimkide olursa vardir bi bildigi ne yapalim
Kubra5657 Mavisim benimde hep öyle çıkıyor canım negatif 5 üzerine çıkarsa bile bana 20 olana kadar pozitif demedi hiç doktorum canım
Asya_zumra Mavisim Yani bilmiyorum doktor bana öyle demişti ama her sonuç değişiklik mi gösteriyo bilmiyorum doktora sormak en iyisi çünkü rabbim hayırlı olan neyse onu nasip etsin 😊