Caglab Merhaba arkadaslar ben yeni anneyimde bu aylık çizelgedeki aşılar sağlık ocağındamı yaptırılıyor ? Ve gitmeden randevu vs alınıyormu nasıl oluyor
1tuhafokur Caglab sağlık ocağı yapıyor size her seferinde tarih veriyorlar ilk mesela doğumdan snra beşinci gün getir dedler sınra her ay gidince de tarih veriyorlar
Fne Caglab hayırlı olsun bebeğiniz. sağlık ocağında yapılıyor. Aşı ve kontrol zamanı sizinle ilgilenen ebe arayıp bilgi veriyor. İki yıldır bu şekilde bizim☺️
Kayram64 Caglab sağlık ocağına gittiğinizde aşı kartı veriyorlar ve oraya tarih atıyor şu tarihte gelin diye ve o tarihte randevu almadan gidiyorsunuz aşıyı yapıp bir dahaki aşı tarihini veriyorlar süreç bu şekilde işliyor
Mlkhrn Caglab bebeğim 5buçuk aylık ama ben de daha yeni bu aşıların özel hastanelerde de yapılabildiğini öğrendim. Zannediyorum ilk 2 ay açılarını sadece sağlık ocağında yapıyorlar. 3.aydan itibaren özeller de yapıyor.