Eşim bi hevesle kahvaltı hazırladı oğluşta sakindi koyduk pusete başladık yemeye 5 dk geçmedi ağladı yine bizimki. Eşimde ne zaman bizimle oturup ağlamadan yicek acaba dedi 😂 bende 7 8 aylıkken oturur heralde dedim ama bi sorayım istedim size ne zaman oturur bizimle masada oyalanır önüne oyuncak yiyecek vs bi şey koysak ağlamadan durur en azından oyalanır merak ettim. Şu an 3 aylık tabi