Adasedeff Kızlar artık sıyırma noktasına geldim çocuk doktorum çocuğumun alerjisini anlamadı tüm belirtiler olmasına rağmen yanlış tedavi verdi neseki bilinçsiz değilim alerjiden şüphelendiğim için antibiyotik tedavisine başlamadım alerjide hiç bir işe yaramıyor çünkü. Bebeğimin öksürüğü hırıltısı çok fena artmıştı bi gün bile beklemek istemeden doktor araştırdım çok övülen doktorlara randevu bulamadım bende üsküdarda özel bi kliniğe alerji üzerine prof doktora randevu aldım doktor bizden aldığı öyküye göre direk %90 inek sütü alerjisi olduğumuzu söyledi. Diyet önerdi kırmızı et, tavuk, balık domates, salça yiyebilirsin dedi şaşırdım bi bildiğinin olduğunu düşünüp bu şekilde bi diyete başladım bebeğimde hiç bir düzelme olmadı hatta en son artık gelmeyen kan geldi bebeğimden hemen bütün yediklerimi kestim dün yine götürdüm kontrole süt ürünlerini kestiğinize emin misiniz dedi bende ewet hazır hiç bir gıda tüketmiyorum (makaleler okuyorum bu süreçte bilgi edinmeye çaılışıyorum.)whey proteini kazein laktoz içeriği olanlarıda tüketmiyorum dedim bana bizim laktozla işimiz yok dedi ben şaşırdım nası işimiz olmaz anlayamadım çoklu besin alerjimiz var sanırım 2 haftadır düzelmedik diyorum sizin bariz inek sütü alerjiniz var dedi peki besin alerjisinden farkı ne peki dedim diyete rağmen 3 hafta sonuç alamassak çoklu besinden şüphelenirmiş bu arada ıge spesifil ıge inek sütü yumurta alerjimizde negatif çıktı kullanabileceğim bir takviye istedim bana calcımax-d3 bebeğime de reflor verdi kullanmadan önce içeriğine bakim dedim ikinde de laktoz var kullanmadım sizin doktorunuz takviye ne verdi acaba ben mi yanlış biliyorum laktozun bi zararı yok mu bilgisi olan paylaşabilir mi
Tugce Adasedeff ocean d vitamini kullanıyoruz. Bizim de çoklu gıda alerjisi, insan bazen delirecek gibi oluyor ama zaman geçiyor bir şekilde. Allah hepimize şifa versin
Ogulcan Adasedeff canım bizim de inek sütü alerjimiz vardı içinde süt ürünü olan hiç birşey tüketmedik 1.5 aylıktı doktorumuz tanı koydu bu arada bize detaylı kaka testi yapıldı ama yalancı negatiflik verdi tanıyı doktorumuz koydu mama meme şeklinde ilerliyorduk mamamızı da değiştirdi oğlum normal e dönmüştü
Ozgeruya Adasedeff bizde ayni sorunu yasadik cocuk doktorumuz hic bisey anlamadi 5. Ayda tavsiye üzerine aleeji doktoruna götürdük anlattim herseyi coklu besin olabilir beni kati diyete soktu kizimada alerji ilaclari başladık 7. Ayda deri testi yapıldı coklu besin alerjimiz çıktı. Simdi yavas yavas acmaya basladik kızıma
Adasedeff Tugce Tugce amin inşallah🤲 Ogulcan bende mama meme şeklinde ilerliyorum şuan kakası hala düzelmedi 4 gundur patates zeytin su ve elmayla besleniyorum dün enerjim çok düştü zeytin yağında irmik tatlısı yaptım suyla hala bi düzelme yok kakası kına yeşili eskisi kadar olmasada hala mukuslu
Adasedeff Ozgeruya diyette neler yediniz peki birde diyet uyguladıktan ne kadar süre sonra sonuç aldınız
Esradoruk Ozgeruya nelere çıkmıştı alerjiniz? Bizimde çoklu besin alerjimiz var tam olarak neye var onu bulamıyoruz
Sarem34- Sarem34- emin beyden ben bi emin olamadım alanın uzman bir Prof ama 4,5 aylık kızıma egzamalarından dolayı alerset damla verdi üç ay kullanmam için ama başka bir alerji uzmanına sorduğumuz da allersetin 2 yaşından önce kullanımın uygun olmadığını hele 3 ay asla dedi bende şaştım ne yapacağımı
Ozgeruya Adasedeff diyette sadece patates zeytin yesillik bakliyat salata yedim. 1 ay icinde düzene girdik
Ozgeruya Esradoruk gluten,domates,sıvıyağ, kırmızı meyveler, süt ve et ürünleri, yumurta,tahin,susam,kakao,balik,portakal,ananas vs,ev tozu ve yünlü giyecekler
ayseasel1 Adasedeff benim bebeğim 5 aylık süt alerjisi vardi diyet açtık ve 2 defa yeşil kaka gördüm, sizin hep mi yeşil kakaydi ?
kgnms Adasedeff kakası hemen düzelmez sabredin kuzu etinden köfte ya da haşlama yapıp yiyin zeytinyağıyla pilav yapıp yiyebilirsiniz kullandığınız zeytin bile doğal olmalı içeriğine bakın birde ayçiçek yağı kullanmayın ağır alerjik bebeğim var bunları ben bile yiyorum sorum olmaz. Bebeğinizin midesi iyice bozulmuşsa kakası iki haftadan önce düzelmeyebilir
Sarem34- Ogulcan Adasedeff emin beyden ben bi emin olamadım alanın uzman bir Prof ama 4,5 aylık kızıma egzamalarından dolayı alerset damla verdi üç ay kullanmam için ama başka bir alerji uzmanına sorduğumuz da allersetin 2 yaşından önce kullanımın uygun olmadığını hele 3 ay asla dedi bende şaştım ne yapacağımı
Esradoruk Ozgeruya aynılarına bizimde var. 4 aydır diyet yapıyorum. En son buğdayı da kestim. Çok zorlanmaya başladım. Deri testi de yumurta tavuk eti ceviz fındık fıstık çıktı. Her altını açtığımda kan goruyorum. Sabah ayçiçek yağıyla patates yaptım çok fazla kan gördüm yine. Bu kadar da olmaz artık diyorum her seferinde yeni birşey çıkıyor. Siz kaç aylık siniz süreciniz nasıl ilerliyor bir de kuzu etinede çıktı mı sizde? Doktorum bu şekilde katı bir diyetin çok zararlı olduğunu söylüyor ama başka caremde yok
Ozgeruya Esradoruk bizimde kuruyemisede var biz şuan süt ürünlerini, gluten ve tavuk etini actik pazartesi kontrolümüz var bakalim nolcak. 16 aylığız ama bizim dogustan vardi alerjimiz biz gec anladık. 10 aydir zeytin yagi ve biber salcasi kullaniyorum
Tuuuba2222 Esradoruk benim bebeğimin kakasından da küçük bi nokta şeklinde kan geliyor sürekli . İki hafta diyet yaptım arada farkında olmadan kaçamak olmuş. Daha sonra alerji doktoruna gittik. Deri testinde hiç birşeye alerjisi çıkmadı negatifti.. ama doktor süt alerjisinden şüpheleniyor ve bir aylık cok sıkı diyet yapıcaksın dedi ve bir haftadır çok sıkı bi diyetteyim. Ama ara ara yine kan oluyor kakasında. Allah rızası için bir bilen yorum yapsın çıldırıcam neden hala devam ediyor bu ben süt ürünlerini ve içerisinde süt vs bulunan hiç bir paketli ürünü tüketmiyorum zaten . Bir gün kan olmazsa ertesi gün mutlaka oluyor. Ve mukuslu bir şekilde zaman zaman yeşil oluyor kaka rengi
Esradoruk Ozgeruya Bizimde doğuştan ben bebeğim 10 günlükken diyete başladım. En son geçen hafta duzelmeyince buğdayı da kestim. Peki ekmek olarak ne yediniz mısır ekmeği yiyorum şu anda kendim yapıyorum. Sizinde yoğun kan oluyor muydu ? Bir de sizin teste Total IgE yüksek çıkıyor muydu
Ozgeruya Esradoruk ben bastan glutensiz undan ekmek yapıp yedim misir ekmegide denedim ama karnim doymuyordu bida ekmeği kestim hic yemedim gluten açılana kadar. Bizim normal degerimiz ama belirtiler cok vardı bazen az geliyordu bazen cok geliyordu bizim en yüksek kuruyemis domates yumurtaya alerjimiz çıktı digerleri azdi
Esradoruk Ozgeruya deriden yapılan teste yumurtaya cevize domatese 4*4 mm yazıyor doktorumla konuşamadım ama yüksek mi hiç bilemiyorum. Kan testi sonuclarim biraz yüksek sanki. Bağırsak tepkili diye düşünüyordum ama IgE çok yüksek çıktı. Emzirmeyi bırakmak hiç istemiyorum ama sanki sütüm çocuğa zehir oldu. Umarım hepimizin alerjisi en kısa sürede gecer. Gerçekten çok zor ek gıdada nasıl bir yol izleyecegimi bilemiyorum. Anaflaksiden korkuyorum
Sarem34- Adasedeff yumurta ve süt testlerinizin sonuçlarının fotosunu atabilir misiniz bizim de çıktı sonuçlarımız ama negatif mi anlayamıyorum
Adasedeff Sarem34- Sarem34- eklemeye çalıştım ama ekleyemedim sonuçumuz <0.10 çıktı yanında da negatif yazıyor
Ozgeruya Esradoruk şükür bizim ileri derecede degil dedi doktorumuz ama gecen gun portakal suyu deneyim dedim cay kasigi verdim egzema tetikledi
Adasedeff Sarem34- bende hiçç emin olamadım prof da böyleyse artık doktorlara hiç bir güvenim kalmadı.