Simba61 Kızlar oğlum yakında 1 yaşına girecek ve 8 kilo. Boyuda malesef uzun değil. Herkes söyledikçe üzülüyorum. Doğum günü yapacağız en azından biraz toparlansın istiyorum hem sağlığı için yaşıtlarını yakalasın ilerde daha çok üzülmeyeyim istiyorum. Benim için önemli olmasada anne olarak kafaya takıyorum. Bu ara avokado ve yoğurt vermeye çalıştım düzenli. Başka önerisi olanlar lütfen yazsın. Karışımlar olabilir. Muhallebiler olabilir
Epifenomen-gkc Simba61 ben 9 aydan berş düzenli tahin pekmez yediriyorum kahvaltıda bir tatlı kaşığı dolusu. Yemeklerine yeşil mercimek ekliyorum güzel topluyor. Bebeğim prematüre idi kilo geriliği vardı böyle böyle toplandı ama eğer genetik ise ne yaparsanız yapın olmuyor
seheriko Simba61 1 bardak kefir , muz, herhangi bir başka meyve ( elma,çilek vs ne varsa ) 1 kaşık yulaf , 3,4 ceviz ve 1 kaşık pekmez. Bunları rondodan geçir yedir canım iyi toparlıyor. Burda başka bir arkadaş paylaşmıştı bende denedim aldı kızım kilo