Kızlar yakın zamanda işe başlayacağım için kızımı biberona alıştırmak istiyorum. Şuan 7 ay 8 günlük. İnternetten araştırdığımda 2 no biberon emziklerinin 1 yaşından önce büyük geldiği ve akıtma yaptığı yazıyor. Elimde aventin 1 no emzikli cam biberonu var. Acaba 1 no mu kullanmalıyım yoksa 2 no uç mu almalıyım? Bir de tavsiye edeceğiniz başka markalar var mı?