Asyaasya cnm doktora git yine ben evden pandemi dolayısıyla çikmadigim için bı yere gittiğimizde onu yere bıraktığında ağlamalar sizlamalar korkma vardı sonra annemlere köye gittim onu aştık 15. Ayda , bende sizin gibi korkuyordum sürekli ismini soyluyosum bakiyodu önceleri sonra bıraktı çocuğu duyarsizlastirdigimi farkettim kalabalikta başkaları deyince bakiyodu biraz üstüne düştüm düzeldi yine de gözlemliyorum ama içinin rahat etmesi için erken tanı önemli doktora git bence bu şüphe insanı yer bitirir