Pandaliii Bebeğim 4 ay 8 günlük. 3. Aydan beri meme reddi var ve direniyorum 2 dakka emiyor ve bırakıyor ve saatlerce ne mama ne meme istemiyor. Bu durumu yaşayanlar önerini nedir acaba. Bu ay 400 gr kaybetmiş yemedği için. Böyle olup sonradan bebeği emen varmı sütüm çok azaldı tavsiyelriniz bekliyorum
Sibellllllllll Pandaliii merhaba canım emzirme hemşireleri var araştır muhakkak ve destek al bende meme reddini bu şekilde aştım muhtemelen tekniğin yanlış ve emmeden bırakmıyorlar kaç gün geçerse geçsin.
Sibellllllllll Online de veriyorlar, isterseniz ofislerine de gidebilir misiniz. nerde yaşadığınızı bilmiyorum ama instagramdan araştırın bölgenizde emzirme hemşiresi muhakkak bulutsunuz cüzi bir rakama mutlu son oluyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum .
Gmzkaya19 Merhaba hiç korkma ayakta emzir şarkı söyle kısık sesle güzel sözler söyle seni seviyorum aşkım canım falan ayakta sallayarak emzir emiyo ama sen pes etme suyu çok iç sütün kesilmesin ben kaç gün ağladım stres yaptım geçti çok şükür 1 ay yaşadım doktor oluyor öyle bebeklerde 3 ve 4 üncü aylarda dedi
Mislinaa Gmzkaya19 benim oğlum da 3 aylık 5 gündür hiç emmedi hep sağıp biberonla veriyorum ama her defasında emzirmeye çalışıyorum ins bizimki de geçer emzirmek cok istiyorum