bidibidibidi Ben epilasyon merkezine gittim. 4-5 kez. Sonra hamile kaldım nerdeyse 3 yıldır gidemiyorum. Çünkü emzirme dönemi, sonrasında tekrar hamilelik … kaldı öyle. Cihaz daha mantıklı bence