Ayrılık kaygısından bebekler anneleri odadan çıktığında sürekli ağlar mı? Bu geçici bir süreç mi ? Yoksa 8 ay atağında diye mi böyle yapıyor anlayamıyorum. Afedersiniz lavaboya gitsem peşimden çığlık çığlığa ağlıyor bir süredir sürekli böyle. Ne yapmam lazım nasıl aşabiliriz bunu ? Bilenler bana akıl verebilirler mi lütfen