Miniginannesiiii Kızım 4 yaşında cildi kışları çok kuru oluyo dökülüyo derisi. Bunu için mustela önerdiler kullanıp cidden memnun olan var mı şampuanını ve kremini alıcam ona göre
feratlarkupeklergiremez Miniginannesiiii doğduğundan beri mustela kullanıyorum her şeyini çok memnunum kendime de aldım kreminden çantamda 😄 Çok güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor uzun süre
DoraKizimm Miniginannesiiii Benim kızım atopik. Inanılmaz kuru cildi. Mustela stelatopia serisi kremini kullandık. Nemlendiriyor ama bi yapış yapış hissi de bırakıyordu ve etkisi kısa sürüyordu. Şimdi bioderma atoderm intensive baum kullanıyoruz. Nerdeyse tamamen iyileşti cildi. Çok memnunuz. Biraz pahalı ama değiyor kesinlikle.
[silindi] Miniginannesiiii la roshe posay ben kendime de bebeğime de kullanıyorum cok memnunum mustela bize yaramadı
Elos-92 Ayyy benim çocugumu mahvetti. Cildini yaktı. Her bünyeye iyi gelmeyebilir. Ufak bi yerinde deneyin.