Minikcivciv27 BalAnne1 canım bu ay bi çok kişininki gecikmiş mevsimsel sanırım .ben 11 gündür olmuyorum 4 aydır düzenli oluyordu testlerim negatif
Nagihanbeyaz Minikcivciv27 bnmde 7 gün gecikti kaşık bel ağrım var mide bulantısı çar ama testlerim negatif çıkıyo
Minikcivciv27 Nagihanbeyaz canım hamilelik var anlamına geliyor benim kızımda bi net bi silik çıktı yeni olduğu için öyle silik çıkıyo seninki öylemi çıktı
bertn Nagihanbeyaz bu ay herkeste bi gecikme olmuş bende 6 gün oldu şükür şimdi adet oldum stres aşırı etkiliyor