PelinByrktr Yaşayan anneler var mı? 🙄 Ne gibi çözümler ürettiniz, gündüzleri çok az emiyor ne emdirirsem gece uyku arasında veya gündüz uykudan uyanınca. Kendini sapan gibi geri atıyo memede😅 Geçicidir umarım
ipekk96 PelinByrktr 4.ayda başladık şuan 5buçuk aylığız hala emmek istemiyor kilo alımında düştü ama doktor mamaya değil el gıdaya başlattı umarım düzeliriz
Arz1661 PelinByrktr sabredin geçici 2-3 kere yaşadık meme reddini asla pes etmedim doktorumuzun tavsiyesiyle çoğu zaman sadece uyku arasında uyurken emzirdim aç durdu ama geçti sabırlı olun vazgeçmeyin geçicek 🌸
Beybikolarr PelinByrktr o zamanlar deli oluyordum resmen katiyen emziremezdim gece uykudan kalkınca emerdi ah oda zar zor ama yılmadım o istemedi ben direttim o ağladı sakinleştirdim tekrar denedim ayakta hoplaya zıplaya çok şükür atlattık şuan 8 buçuk aylığız
momy_16 Umarım gecicidir canm.ben her yolu denedim ayakta ziplayarak üstüne egilerek hic bi sekilde tutmadi kilo sorunu olnca. Mamaya başladık 😶
PelinByrktr momy_16 ben de sabırla bekliyorum şu an 4 ay 4 günlük 8 kilo, eğer doktor gerek görürse başlarım ya üzülüyorum aç geziyo resmen serseri mayın gibi 😬
PelinByrktr ipekk96 ben de öyle düşünüyorum ek gıdaya az kaldı, sabır diyorum ya ama yordu beni gerçekten
Habibe_1998 Evet çok zor oluyor kızım da öyleydi 4 aylık iken başladı emmek istemezdi emzirecegim an bağırarak aglayıp kendini geri atardı gündüz cok zorlardı beni uykudan uyanmaya yakın emzirirdim ve sağarak takviye çıkıyordum ama şuan düzeldi 5 aylık oldu 1 ay çektik
PelinByrktr Habibe_1998 ben de öyle yapıyorum ama biberon vermeye de çekiniyorum hep bırakır beni diye… Şaşırdım napacağımı
Habibe_1998 PelinByrktr tabi ki her cocuk bir olmuyor ama sütünüz de var ise biberon riskini göze almaya değer ama kaşık ile de verebilirsiniz
PelinByrktr Habibe_1998 sağdım verdim valla ya içti de açmış demek ki ama kaşık biberonum var unutmuştum, gündüz onunla vericem emmezse