Mavilii merhaba hala düşük 9,5 aylıkken gittik en son ve düzelmemişti ıgg değeri 2,07 doktor bekliyor herhangi birşey uygulanmadı geçiçi olabiliyormuş bazen 1-1,5 yaş arasında düzeliyormuş inşallah öyledir diye bir umut bekliyorum siz ne yaptınız düzelme oldu mu değeriniz de