Ya oğlumun başı sıcak ateşine bakıyorum 37lerde ama cok huysuz bu sabah baktım ağlıyo sesi gitmiş ağlıcak hali yok çok yorgun gözüküyor ara ara da öksürüyor normalde de tükürüğünü yutamaynca öksürürdü ama bu sanki kuru öksürük halası hasta o kdar alma tutma dememe rağmen ara ara severken yakaladım kesin o bulaştırdı yoksa gözüm gibi bakıyorum cocuga şimdi hemen acile götüreyim mi yoksa evde kendim iyileştirmeye çalışıym bilmiyorum ağrı kesici parol pedifen bide fitil parasemol o var sürekli düzenli ağrı kesici mi kullanayım anne sütü içiyor sadece emziriyorum sürekli başka neler yapmalıyım burnunu da serumla temizliyorum yardımmm lütfen🙏