Mikimous2218 ekstra ücret alınmıyor,isterseniz bavulunuzu verirken bavulla birlikte uçağa veriyorsunuz bebek arabanızı,isterseniz de uçağın girişine kadar götürüp kapatıp orda teslim ediyorsunuz.Havaalanı büyükse ve çok bekleyeceksem kapıya kadar götürmeyi tercih ediyorum ben☺️