Kızlar oğlum saat 10 civarı banyoda ayağı kayıp düştü fayansa ben cok az yavaşlatabildim kafası fayansa vurdu gözlemliyorum yapılcaklar hakkında bilgim var ama belki bilmediğim bişey konusunda bilginiz vardır çok korkuyorum daha öncede küçükken yürüteçten düştüğü için anında hastaneye götürdük mr, film vs. Sokmuyorlar küçük oldukları için gözlemleyin falan diyorlar oğlum daha çok hırpalandı hastanede kusma göz kayması ffalan olduğunda getirin demişlerdi elim ayağım bağlandı ya bişey olursa diye korkuyorum var mı basına gelen eden ne oldu çok panik durumdayım oğluma belli etmemeye calısıyorum 14.5aylık