Merhaba anneler 4 ay 20 günlük oğlum var 2 defa soğuk algınlığı yaşadık ama şükür atlattık yine soğuk algınlığı hastası oldu oğlum doktorlar antibiyotik verdi kullanmadım şuan oğlumun hiriltisi var öksürüğü var sizde böyle olan var mı varsa işlem olarak ne yapıldı? ( PROSPAN ŞURUP SERUM FİZYOLOJİK VIKS NEBULİZATÖR MAKİNESİYLE HAVA KULLANILIYOR)