Kızlar 3 yaş 2 aylık ikizlerim var 1 tanesi sanırım gündüz uykusunu bıraktı. 1 haftadır uyumuyor. Kardeşi uyuyor ama. Uyumayan oğlumda yatağında bekliyor, uzanıyor bir nevi dinlenmiş oluyor. Bu kışta uyusunlar diye çok istemiştim. Uyumak istememesi normal mi uğraşmalımıyım ?