Gktrkefe bu geçiçi bir süreç korkma. Sık emzir sen evet dayanilmaz olabilir ama emzirmesen daha kotu olur. Oncelikle bir gumus kapak edinmelisin diye dusunuyorum 3 ay onlarla gezdim ben. Lahana yapragi memene koyabilirsin cok iyi geliyor. Her emzirmeden sonra kantaron sürüp kapağı kapat rahatlatır. En onemlisi de havalandirmak evin musaitse enzirmeden sonra hemen kapatma kuruyana kadar açık kalsın hava aldikca iyilesmesi hizlanir. Bir de garmastan pomat diye bir krem var tavsiye ederim