Kizlaarr bebegim duzeltilmis 5 aylik ve prematüre dogdu. Onceden calisiyodum fakat isten ciktim dogumdan sonra simdi maddi acidan zorlaniyoruz ve eksi is yerim sansa ise gel geri basla istersen dedi ocak Şubat gibi baslayabilirim ancak kizima teyzem ve donusumlu kayinvalidem bakacak, sizce boyle olan var mi bebegini ise birakip giden tam ek gida ilgi donemi ama kayinvalidem teyzem cok ilgililer ben sdece bebek benden kopar mi diye dusunuyorum bide sdece emiyor ek gidaya alistirmaya calisiyorum sizce nasill yasayan car mii