Defneem Prensinannesiu saginca artar emdikçe artar humana çay için yanında petibor bisküvi yiyin her gün ve laktamax öneriyorum inanılmaz süt yapıyor mutlaka alın
Kerondaxem Merhabalar ben Galactago damla kullanıyorum tavsiye ederim trendyolda 100 ml uygun fiyatlı 1 Ay felan gidiyor gelde doğal katkı maddesiz araştırın isterseniz ve bol su tüketmeniz gerekiyor
Tubacnr0 sultandurmuss elektrikli makina kiwi kullanıyorum gerçekten güzel Bi makina ama ben devamlı sagan biri olduğun için mamajoo aldim memnunum ikisindende
Tubacnr0 sultandurmuss evet elektrikli söyle söyleyeyim çekimi yavaş gibi geliyor insana çünkü kiwi çok hızlı çekiyor du ama on sütü son sutu elimle çok destek veriyordum mamajooda komle eme eme çekiyor resmen bütün sütü boşaltıyor
Tubacnr0 Funda2735 ilk başta Bi bende alışamadım dedim ki güzel cekmiyor kiwiye göre mamajodan sonra kiwiyi denedim cok az süt geliyor zaten sutun rengindende anlıyorum köküne kadar boşaltıyor biraz ağır oyuzdenmi beğenmiyorsunuz
Tubacnr0 gamgun 10 güm emdi ondada sütüm yoktu hep ağlıyordu sonradan anladık sagarak mamayi bile bıraktım cok şükür