Katun şuan 28 aylik,2 aydan beri nerdeyse her ay gidis geliş uçak yolculuğu yapıyoruz. Küçükken daha kolaydi😀 korkmayın, kalkis inişlerde emzik, meme, biberon ne kullanıyorsa birşey emmesini tavsiye ederim kulakları rahatsız olmasin diye. Uçağın sesi çoğu zaman uyutuyor, diyelim ki rahatsız etti kendinizi strese sokmayın mutlaka hissediyor.