Ciglipaf Bunu nasıl yapıyorsunuz? Biz her sabah serum fizyolojiği sıktığımda ağlıyor diğer burnuna da sıkmam gerekiyor aspiratörü kullanmak istemiyorum mecbur kalmadıkça bu sefer genizden hırıltılı geliyor yutkunması lazım oluyor emziriyorum ağlayarak alıyor.
Lulemom Ciglipaf valla bebeğim 3.5 aylık şu sıralar tıkalı diye nerdeyse 2 saate bir temizliyorum. Bazen hiç ağlamıyo, bazen de hiç susmuyo😄 keyfine göre yani. Aslında keyfi yerindeyken yapınca ağlamadığını fark ettim, sıkıntıya girince ağlıyo
ogr_anne93 Ciglipaf Benimki hiçbir zaman ağlamadı ağlamıyor. Normal sıkıyorum aspiratör hiç kullanmadım.
FiltreKahve Ciglipaf sterimar burun spreyi alın mutlaka. Aspiratöre falan gerek yok iki burun deliğinide sıkın kendi kendine akıyor burnu. Hem ağlamamış oluyorlar.
FiltreKahve Guzelanne34 ben ikisini de kullanıyorum. Hastalarken turuncu olanı, günlük sabah akşam mavi olanı kullanıyorum.
PrensesimEla Ciglipaf biraz ağlıyor ama napalim mecBuren. Ben burnunu temizleyince biraz yüzüstü koyuyorum aspiratör ile cekmedigim zaman