Cigdembilir olabilir. Bazen benim kız da uyuyor oh diyordum meğer atak haftasına enerji topluyormuş😂İnşallah atak haftalarını uyuyarak geçiren bi bebek olur üzülme sevin işte. Biz annelere de bişey yaramıyor. Uyumaz uyusun deriz yemez yesin. Nolcak halimiz bilmiyorum.Benimki sürekli kucak istiyor iri de bir bebek artık kollarım tutmuyorZ kendi de kucakta olunca kusuyor sürekli.