@momofa benim oğlumda 4 buçuk aylık öncesinde geceleri aciktikca kalkar mamasini yer yatardi, 4.aya girdigimizden beri çıldırıcam uykusuzluktan , uykusu oldugu halde inat ediyo cok gec saatlerde yatiyo ce her saat basi kalkıyo sabah 6 bucuk 7 oldumu zaten tamamen uykuyla işi bitiyo insallah duzelir bu aydan sonra.