hilalim10 İyi günler kızım 2 aylık hırıltısı var burnuda akıyo gibi grip olacak sanırım daha 1 aylıkken de olmustu tekrar antibiyotik kullansın istemiyorum nasıl önüne geçebilirim ne yapabilirim olmaması için 🙏🙏