mommohter ben de yaptırdım.. saçlarım genel olarak dalgalı ama altlarda kıvırcığa yakın saçlar var. Saçım yumuşacık oldu. Duştan sonra fönle iyice kurutmanız gerek yoksa kısa zamanda eski haline dönüyor. Saçlarımı dümdüz yapmasa da düzleştiriciyle azıcık üzerinden geçince kolay şekillenebilir hale getirdi. Ben devamlı fönle kurutmadım duştan sonra öyle olunca etkisi 2 3 ay sürdü bende.