Ben hep doktorun verdiği listelere ve kitaplara göre ilerliyordum geçen işte arkadaşlarım (hepsinin 2 çocuğu var) hocam kitaplara göre çocuğu büyütme. Bak bizde ilk çocukta öyle yaptık şimdi hiçbir şey yemiyor. Acık da olsa ver (Tuz için konuşmuştuk) dediler. Bende sanırım biraz esnettim. Ek besinlerini ben okuldayken kayınvalidem yediriyor. Bizim söylediklerimizi yediriyor tuz şeker asla verme dedik meyvelerde ayına göre gidiyoruz. Geçen çorba yapmış içinde neler vardı dedim unu da söyledi. Bende o kadarcıktan bir şey olmaz diye düşündüm ama yine de sormak istedim. Beyaz un zararlı mıdır. İnternetten baktım yasak besinler arasında değil. Sanırım çok faydalı değil diye tam buğday unu gibi un çeşitleri öneriliyor ama zararı yok sanki