Daha dişimiş çıkmadı son 4 aydır uyku problemimiz var 1 saaten fazla uyuyamıyorum sürekli başım ağrıyo vücutum kaldırmıyo artık ne yapabilirim lütfen yardım lazım akşam yatma saati 10.00 gece 12.00 kalkıyoruz emeyo omuzda pış pış haz çıkartma 01.00 buluyo 02.00 kalkıyoruz gene aynı şekilde emme piş piş 03.00 buluyo 04.00 kalkıyo böyle devam ediyo sadece anne sütü alıyo Anlam veremediğin bir şekilde ilk zamanlarda bile bu kadar gaz sıkıntısı çekmemiştim son üç aydır geceleriOsurmak problemi çekiyoruz bağırsaklarında osur mu kalıyor anlamadım ilk zaman hiç kas problemi çekmemiştik dördüncü aydan sonra gaz problemi yaşamaya başladık ya ne yapabilirim çözüm ne olabilir artık uykusuzluktan belim falan ağrıyor