Melahat06 Günaydınlar☺️ 1 seneye kadar adet olmamayı doktorlar normal kabul ediyorlar. Eğer ki emziriyorsaniz bazi kadinlar emzire suresi boyunca da adet olmayabilirmis bu da normalmis oyle demisti doktorumuz. Ama genellikle 1 sene icinde adet geliyormus ben de oglum 13aylik oldugu gun adet oldum